środa, 12 maja 2010

12 MAJ

15 MAJ-OLESNO SZYKUJCIE SIE NA OGNISKO.
Pamiętacie w sobotę o 15.oo u naszych ziomali z Bzinicy:):), zabierzcie kiełbaske bądź kiełbaski ( w przypadku Krysi-czyli mnie, czy np Grzesiów) no i nie zapomnijcie tych pysznych sałatek, surówek, i innch gadżetów jedzeniowych, Poniewaz tak sie złożyło że w ta sobotę sa nasze Emilki i moje urodziny- to stawiamy ciasto dla wszytskich. To juz było mówione, tylko przypominam sobie ze już jutro czas sie zabrac za pieczenie...... tylko co ja mam upiec???? Możecie składać zamówienia jeśli macie jakieś życzenie - tylko prosze bez przesadnej fantazji :) Ale chyba juz wiem że zrobie piernika żeby Jarek mógł sobie odbić wszelkie straty z późnej zimy :):)
Poza tym jest dobrze:) pranie poprane, wysuszone, naczynia pomyte:) -(juz niedługo zastapi mnie zmywarka)
no wiec koncze bo dzis Marcowo sie u nas zapowiada ::) "czyli pani z radykalnych z mezem Zdzichem zwanym Zibi i synem Bartusiem"
to do zas krycha pozdrawia

1 komentarz: